неделя, 23 януари 2011 г.

Изкушението да си вътре

В света на феновете на платове за ръчно правени неща има няколко американски сайта, от които човек може да си поръча голямо разнообразие от интересни памучни платове, които няма шанс да се намерят у нас. Абонирана съм за нюзлетърите на някои от тези сайтове и ми е интересно в средата на някой обичаен ден да прочета как възникват новите колекции платове, хората, които стоят зад това, описанието на емоциите, които са вдъхновили създателите на тези цветове и мотиви. Ето например как звучи едно обявление на сезонна разпродажба от такъв сайт:
"I say this every winter but only because it is true - January is a time for nesting, isn't it? I enjoy the post-holiday no-pressure days around the house when there's soup on the stove and a fire burning in the living room. I am sure to be cutting a new pattern or working on some hand sewing. We've had a lot of those days lately and I'm loving them...".

Сладко, нали? И какво съвпадение - след като отмина динамиката по шиенето на подаръци за Коледа (почти изпълнен план!), лежерно се захванах да довърша пачуърк завивката, която от есента лека полека нараства в кошницата с платове. Шиенето ми носи невероятен уют, а казват ми и гледането на шиещ човек:-) Започнах да си водя тефтер със записки по моделите и апликациите, които правя, за да не се изгуби някоя идея и да мога да я повторя и подобря, когато се наложи. Кътът се допълва още от няколко красиви кутии за всички джунджурии, няколко книги под ръка за вдъхновение, машинка за обличане на копчета и сандък за съхранение на по-големите платове.

Колко се различават "почивните" ми дни от "работните", колко съм различна и самата аз...

Няма коментари: