събота, 10 май 2008 г.

Emotional...

Напоследък някак съм подтиснала емоцията в себе си и гледам да не мисля много за нея... Имам предвид ОНАЗИ емоция. Явно колкото и да ми се иска, на нея й трябва повод, за да избухне. Опитвам се да го създавам вътре в себе си, в нагласата си към света, да събуждам сетивата и предизвиквам изразяване на това, което е вътре в мен. Но то някак е притихнало... равновесието, към което се стремях дълго време и което най-накрая успях да достигна, на моменти ми тежи, тежи... Ето че с овладяването на крайностите и с по-голямата увереност в живота ми, емоциите ми се успокоиха и вече съм спокойна, което е и благословия, и проклятие. Понякога искам да излея това, което се случва отвътре, но май вече нямам потребност това да се случва на всяка цена, а е по-важно да си го преживявам отвътре и да действам. Така че изливането се получава само с определени хора, в определени ситуации. Често, когато репетираме с театралната група. Сигурно е нормално... Сигурно ключа за моите сетива все още се държи от някой... Всъщност не минава и ден, без да мисля за него, но знам, че съвсем скоро това ще се промени... В очакване съм и на други промени - ново жилище скоро, нужда от нова работа, макар че тази ми даде много през последните 9 месеца. Явно е период, в който искам да взема максимум от живота и планирам, мечтая, чакам...

4 коментара:

Unknown каза...

не знам какво стои зад тези думи като конкретика при теб, но все едно че аз съм ги написала! на това му се казва синхронност.. равновесието може да е много tricky понякога.. защото равното, покоят, не провокира творческото, няма крайност на емоцията, която да те тласка напред, към съзидание.. от друга страна притихването е необходима, за поглед отстрани, за възстановяване на силите..
както винаги, балансът е крехко понятие

seasons каза...

Крехко понятие е и понякога го искаме на всяка цена и сме благодарни, че сме способни да го постигаме, а понякога ни тежи и искаме да го захвърлим. Няма угодия!!! :)

Анонимен каза...

че няма угодия, няма :о)) така е устроена човешката природа, и може би точно поради този факт вървим напред..
както казах по-горе, на моменти се страхувам от тази равност, от покоя, който не носи казуси за решаване и провокации за реагиране.. опитвам се да се науча, че спокойствието е важно за оцеляването и съхранението ми.
вечната двойнственост на нещата :о)
човек трябва явно да подхожда философски в такива моменти, стига емоционалното му състояние да го позволява :о)

seasons каза...

Да, трябва да приемем, че спокойното щастие може също да е естествено състояние. И да имаме добре отработен механизъм за превключване между двете състояния, според естествените ни нужди. Наскоро разбрах, че следването им е най-доброто, което мовек може да направи за себе си.