петък, 30 май 2008 г.

За роклите

И този пост го замислям отдавна. Уважавам носенето на рокли. Във всички сезони. Мисля, че една жена, независимо от фигурата си, може да изглежда по-женствена в рокля, отколкото в дънки. Роклите, полите, туниките, независимо дали са тясно прилепнали на секси фигура или са сполучливо подбрани на несъвършена фигура (80% от случаите), са скритото оръжие наречено женственост, която много често се пренебрегва в наши дни за сметка на секси, практичното, спортното и друг тип излъчване, с което женствеността се замести. Когато преди 9 месеца смених старата си работа, с удоволствие започнах да инвестирам в рокли и поли парите, които преди инвестирах в костюми и ризи. Намерих себе си. Свободата да изразяваш настроението си чрез съответните дрехи се оказа доста голямо облекчение след 4-5 години спазване на статута на бизнес облеклото.

По този повод с радост забелязах напоследък наплива на рокли по магазини и улици. Красиво е!

3 коментара:

Анонимен каза...

още от времето на Скарлет О'Хара (която употребила зелените кадифени завеси, за да си ушие зашеметяваща рокля) тази дреха е най-красивият символ на женственост. тук се сещам за рекламата на боите Levis - с изящно движение жена излива синя боя, която се стича по тялото й като рокля, и за смарагдовата рокля на Кийра Найтли в Atonement... примерите всъщност са безбройни.
аз имам 5 рокли на "Блага Благоева" и всеки нов сезон искам още и още.. усещането да носиш рокля е тотално несравнимо с костюместото усещане, което те равни с мъжете. колко хубаво, че и аз вече рядко слагам костюм! :о)))

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
seasons каза...

О, и аз харесах особено много зелената рокля на Кийра Найтли :) Хехе, какво съвпадение наистина. Преди да напусна предишната ми работа си мислех, че костючите ще ми липсват, заедно със статуса, който те карат да чувстваш, но откакто са концентрирах да развивам нови части в събе си, просто си създавам статус много повече с това, което съм аз като себе си. Много по-силно наистина.