петък, 11 февруари 2011 г.

Ново пространство

Тази седмица се бях взела кратка ваканция и реализирах някои отдавнашни планове. Един от тях беше да си направя нов блог, в който да пиша за по-спонтанни и визуални неща от ежедневието, или от творческия процес, или да показвам нещата, които изработвам. Linawings| Sense Wide Open e по-тематичен и публичен блог на английски, с който освен да общувам по-активно с онлайн community-то за crafters, ми се иска и да стимулирам собствените си възприятия за магичността на света и множеството вдъхновения, които може би подминавам всеки ден. Един добър съвет мисля от книгата Making Ideas Happen, за която говорих тук напоследък.

Това пространство тук си остава нужно за мен - то е известно на твърде малко приятели и тази анонимност ме кара да се чувствам максимално свободна да си разсъждавам и споделям лични, даже щекотливи за мен теми, които не е лесно да се изкажат и обсъдят в ежедневното общуване лице в лице. Това продължава да ми е нужно. Просто част от мен винаги е обичала да си дълбае. А както се оказа и да пише.

По тази причина ще оставя този пост не много дълго време, просто ми се искаше да информирам хората, които се отбиват тук, че ако проявяват интерес към другите теми, могат да ги следят на другото място. Но не ми се иска да правя връзка между двата блога:-)

Надявам се хубавото време и слънцето да вдъхновяват и вас за разни желани новости.

Няма коментари: