събота, 3 октомври 2009 г.

Нови творения, сърбят ме ръцете за още

Този сандък беше изработен за сладко момиченце на 9 години и заръчан ми от нейния вуйчо. Разбрах, че е бил напълнен веднага след подаряването.
Някак си ми потръгна от самото начало. Бях си решила да сменя подхода, когато правя нещо - преди някак ме обземаше нетърпение и не помръдвах с часове, само и само да се доближа до крайния резултат (неизбежно изкривяване от работата и общуването с бизнес хора - хм, не е чак толкова лошо). С този се наслаждавах, лека ми беше нагласата. Сетих се и за начини да си улесня работата, изработих си шаблони за някои неща и стана по-бързо и прецизно от миналите пъти. Пристрастих се и към платове. Този, с който е тапициран сандъка, успях да открия в софийски магазин (както и плата от предишния сандък - пак в същия магазин), но след подробна обиколка не забелязах нещо друго по-впечатляващо. За щастие бях на гости за кратко в Бон миналата седмица и случайно попаднах на тези симпатични платове, на които могат да се намерят доста приложения. Като за начало - подвързия за тефтер за подарък на една приятелка и префасониране на рамка за снимка.









Нещо повече - в момента по проекта, който работя, проучваме различни платове с приложение в дома и оттам случайно пред очите ми се отвори цял свят от онлайн сайтове за поръчка на страхотни памучни платове.
Прекарах няколко дни в разглеждане и сладки въздишки. Още не съм избрала нови платове, но скоро ... Сега остава да си подобря уменията за шиене на машина и да я заема от майка ми.

И накрая една рисунка, която направих за рекордните 8 часа - броих ги, защото разполагах с много малко време преди да замина за Бон, където беше подарена на едно малко сладкишче на 2,5 месеца и по-точно на нейните родители, които след почти едногодишна пауза с любопитство преоткрих в тази роля. Мисля, че това цветно петно ще се отрази добре на белите им стени;-)

3 коментара:

Анонимен каза...

Prekrasni izrabotki! Lubimi cvetove! :) Vijdam i ot kude se e rodila ideiata za gumenite botushki sushto :) ili verse versa! :)

seasons каза...

vice versa:-)

Boyana каза...

Linche, sandukyt e bonbonche, napravo niamam dumi, pokazah go na Dido i mu kazah, che i az iskam takuv:)